Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Nytt husdjur hihi

Av Marita - 7 september 2009 13:29


Idag har jag köpt ett nytt husdjur!!!

En knallrosa gris :)

Vi har kommit på att Ellie tycker inte om pipleksaker så den stackaren får hålla till godo med gamla skor :)

Hon är lika glad för det.

Men Einar får ha sina pipleksaker ifred nu så då passade jag på att köpa ett nytt husdjur idag, en knallrosa gris :)


Einar visste inte hur han skulle göra med grisen så han gör som han brukar med nya djur: Lukta i rumpan haha.

 
 
Ingen bild

Ida

8 september 2009 09:42

hahaha jaa den var ju fin..*host* Hoppas han leker mycket med den nu då!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita - 3 januari 2010 17:58

Det är diskussioner om fyrverkerier varje år, 2009 inget undantag.  Det värsta är att de skjuter flera veckor innan nyårsafton, de skjuter hela nyårsafton till långt in på morgonkvisten. Inte nog med det, de skjuter även på nyårsdagen också.   ...

Av Marita - 3 januari 2010 17:33

I höstas var jag, Sebastian,  Ida, Tyzon, Einar & Ellie i Uppsala och hälsade på min dotter Sandra och hennes sambo Jonas. Innan vi åkte hade vi världsproblem om en spiraltrappa upp till lägenheten. Hur ska vi få upp och ner hundarna? Tyzon kunde v...

Av Marita - 28 december 2009 18:29

Idag var det dags att åka till veterinären med Einar. Han har varit dålig sedan juldagens eftermiddag. Började med hulkningar, fortsatte med diareé och till slut kräktes han. Detta höll på hela natten. Sista gången jag var uppe var kl 04.15. Sedan va...

Av Marita - 27 december 2009 19:22

  Nu kan jag ladda upp bilderna   . Min dator hade nog bara hakat upp sig lite, brukar göra det ibland. De här tekniska grejorna ska bara funka tycker jag.        Lite medeltidsmiddag bjöd eleverna på som går restaurangprogrammet. Jättegott,...

Av Marita - 27 december 2009 14:22

Har varit borta ett tag nu, men gör ett nytt försök med min blogg. Det har väl hänt lite av varje, men låter väl bilderna tala sitt språk. Kan inte lägga upp en enda bild här längre, är det något skämt eller? Trycker på den där förbena...

Ovido - Quiz & Flashcards